Віброкатки дорожні призначені для механізованого ущільнення і укладання різних дорожніх, тротуарних та інших покриттів при проведенні будівельних робіт різних видів.
Підприємство ТД Пневмо-комплект пропонує зі складу в м. Києві два найуніверсальніші типи ручних віброкатків, це моделі 600S одновальцовий і 600D двовальцовий, відповідно. Дані моделі застосовуються практично для всіх, найпоширеніших видів робіт, пов'язаних із укладанням асфальту, щебеню, глини, піску, різного ґрунту тощо.
Віброкаток ручний (одновальцовий) 600S |
Віброкаток ручний (двовальцовий) 600D |
Модель віброкатка 600S створена на базі одного вальця-ролика, що має ширину 600 мм і діаметр 450 мм. Оснащена автономним бензиновим двигуном Honda GX-160, потужністю 5,5 л. Ручний віброкаток має силу коливань 15 кН при частоті вібрації 70Гц.
Для зручності експлуатації та безпеки, засоби керування та екстреної зупинки віброкатка виведені на рукоятку. (Важіль акселератора, важіль екстреної зупинки та вибору напрямку руху).Модель віброкатка 600D створена на базі двох вальців-роликів, що мають ширину 600 мм і діаметр 450 мм. Оснащена автономним бензиновим двигуном Honda GX-270, потужністю 9,0 л. Ручний віброкаток має силу коливань 25 кН при частоті вібрації 70Гц.
Для зручності експлуатації та безпеки, засоби керування та екстреної зупинки віброкатка виведені на рукоятку. (Важіль акселератора, важіль екстреної зупинки та вибору напрямку руху).ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РУЧНИХ ВІБРОКАТКІВ
Назва моделі | Одновальцовий 600S | Двовальцовий 600D |
---|---|---|
Кількість вальців-роликів | один | два |
Тип вібропривода | гидравлічний | |
Потужність двигуна | HONDA GX-160; 5,5 к.с | HONDA GX-270; 9,0 к.с |
Тип двигуна | Бензиновий, 4-х тактний одноциліндровий | |
Діаметр вальця-ролика | 450 мм | 450 мм |
Ширина вальця-ролика | 600 мм | 600 мм |
Змушуюча сила коливань | 15 кН | 25 кН |
Частота вібрації | 70 Гц | 75Гц |
Швидкість руху | 0-4 км/год | |
Паливний бак | 3,6 літри | |
Тип бензину | АИ-92, АИ-95 | |
Витрата палива, средня | 1,1 л/год | 2,0 л/год |
Суха вага | 305 кг | 500 кг |
Габарити | 1500 х 770 х 1250 мм | 1850 х 780 х 1500 мм |
На всі моделі ручнтх віброкатків діє гарантія 12 місяців.
Ручний віброкаток широко використовується при будівництві та ремонті доріг, узбіччя, тротуарів, велосипедних доріжок і т.д. Він показує високу продуктивність при роботі з гравійними покриттями та асфальтовими поверхнями у відкритих та закритих приміщеннях.
Віброкаток є дорожньо-будівельним обладнанням, яке зазвичай використовується у великих проектах з будівництва гребель, автомобільних доріг, залізниць, спортивних майданчиків та злітно-посадкових смуг аеродромів. Він підходить для ущільнення піску, зв'язкового ґрунту, напівзв'язних ґрунтів, а також шарів асфальтобетонного покриття. Спеціально розроблена ручка значно спрощує роботу, забезпечує зручне зберігання та значно знижує втому оператора. Крім того, ударостійкі кріплення захищають це обладнання від пошкоджень..
Каток це машина, призначена для пошарового ущільнення незв'язних, малозв'язаних і зв'язкових грунтів та основ при будівництві насипів, дамб, дорожніх основ та інших земляних споруд на будівництві автомобільних доріг, аеродромів, гідротехнічних споруд.
Робочим органом катка є колеса та/або валець - циліндр, розташований замість колеса або коліс. Своєю масою каток здавлює ущільнювальну речовину.
Каток має ведучий валець, до нього подається крутний момент від двигуна, і той що ведеться - він, як правило, є напрямним. Привід ведучих вальців — у більшості каткыв механічний, але на сучасних машинах гідравлічний. Це пов'язано зі збільшенням надійності гідравліки, зручністю керування машиною, що забезпечує гідротрансмісія, та компактністю гідроприводу, але в основному тим, що практично всі сучасні каткии є вібраційними, з гідроприводом вібратора. І в системі кермового управління так само використовується гідропривід, таким чином, при використанні гідроприводу та на колесах досягається оптимізація конструкції.
За способом пересування катки діляться на причіпні та самохідні:
По виду вальців катки бувають: з гладкими вальцями, кулачковими, гратчастими, пневмоколісними:
Крім того, катки діляться по масі від ручних (менше 1 тонни) до важких (понад 16 тонн) і навіть надважких (масою до 100 тонн і більше).