Связаться с консультантами компании ТД Пневмо-комплект

Віброкатки дорожні ручні

Віброкатки дорожні призначені для механізованого ущільнення і укладання різних дорожніх, тротуарних та інших покриттів при проведенні будівельних робіт різних видів.

Підприємство ТД Пневмо-комплект пропонує зі складу в м. Києві два найуніверсальніші типи ручних віброкатків, це моделі 600S одновальцовий і 600D двовальцовий, відповідно. Дані моделі застосовуються практично для всіх, найпоширеніших видів робіт, пов'язаних із укладанням асфальту, щебеню, глини, піску, різного ґрунту тощо.

Віброкаток ручний

Віброкаток ручний (одновальцовий) 600S

Каток ручний дорожній

Віброкаток ручний (двовальцовий) 600D

Віброкатки ручні дорожні марки 600S та 600D оснащені одним вальцем-роликом та двома відповідно. Обидві моделі мають автономний бензиновий двигун Honda моделі GX, вібропривід, бак для води і складну рухливу рукоятку для керування.

За своїми характеристиками моделі відрізнятимуться масою, габаритами, змушуючою силою коливань, і глибиною ущільнення.

Модель віброкатка 600S створена на базі одного вальця-ролика, що має ширину 600 мм і діаметр 450 мм. Оснащена автономним бензиновим двигуном Honda GX-160, потужністю 5,5 л. Ручний віброкаток має силу коливань 15 кН при частоті вібрації 70Гц.

Для зручності експлуатації та безпеки, засоби керування та екстреної зупинки віброкатка виведені на рукоятку. (Важіль акселератора, важіль екстреної зупинки та вибору напрямку руху).

Зручна рукоятка, що регулюється по висоті, забезпечує зручність в експлуатації та компактність при транспортуванні.

Модель віброкатка 600D створена на базі двох вальців-роликів, що мають ширину 600 мм і діаметр 450 мм. Оснащена автономним бензиновим двигуном Honda GX-270, потужністю 9,0 л. Ручний віброкаток має силу коливань 25 кН при частоті вібрації 70Гц.

Для зручності експлуатації та безпеки, засоби керування та екстреної зупинки віброкатка виведені на рукоятку. (Важіль акселератора, важіль екстреної зупинки та вибору напрямку руху).

Зручна рукоятка, що регулюється по висоті, забезпечує зручність в експлуатації і компактність при транспортуванні.

Область застосування ручних дорожніх віброкатків марки 600S та 600D. Укладання асфальту на дорогах, тротуарах, автомобільних стоянках, спортивних майданчиках тощо.
  • Ущільнення ґрунтових опорних основ.
  • Трамбування та ущільнення великого та дрібного щебеню.
  • Ущільнення поверхонь із твердих відходів.
  • Ямковий ремонт доріг.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РУЧНИХ ВІБРОКАТКІВ

Назва моделі Одновальцовий 600S Двовальцовий 600D
Кількість вальців-роликів один два
Тип вібропривода гидравлічний
 Потужність двигуна HONDA GX-160; 5,5 к.с HONDA GX-270; 9,0 к.с
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний одноциліндровий
Діаметр вальця-ролика 450 мм 450 мм
Ширина вальця-ролика 600 мм 600 мм
 Змушуюча сила коливань 15 кН 25 кН
Частота вібрації 70 Гц 75Гц
Швидкість руху0-4 км/год
Паливний бак 3,6 літри
Тип бензину АИ-92, АИ-95
Витрата палива, средня 1,1 л/год 2,0 л/год
Суха вага 305 кг 500 кг
Габарити 1500 х 770 х 1250 мм 1850 х 780 х 1500 мм

На всі моделі ручнтх віброкатків діє гарантія 12 місяців.

Види та типи ручних дорожніх віброкатків та особливості їх конструкції.

Ручний віброкаток широко використовується при будівництві та ремонті доріг, узбіччя, тротуарів, велосипедних доріжок і т.д. Він показує високу продуктивність при роботі з гравійними покриттями та асфальтовими поверхнями у відкритих та закритих приміщеннях.

Віброкаток є дорожньо-будівельним обладнанням, яке зазвичай використовується у великих проектах з будівництва гребель, автомобільних доріг, залізниць, спортивних майданчиків та злітно-посадкових смуг аеродромів. Він підходить для ущільнення піску, зв'язкового ґрунту, напівзв'язних ґрунтів, а також шарів асфальтобетонного покриття. Спеціально розроблена ручка значно спрощує роботу, забезпечує зручне зберігання та значно знижує втому оператора. Крім того, ударостійкі кріплення захищають це обладнання від пошкоджень..

Каток це машина, призначена для пошарового ущільнення незв'язних, малозв'язаних і зв'язкових грунтів та основ при будівництві насипів, дамб, дорожніх основ та інших земляних споруд на будівництві автомобільних доріг, аеродромів, гідротехнічних споруд.

Робочим органом катка є колеса та/або валець - циліндр, розташований замість колеса або коліс. Своєю масою каток здавлює ущільнювальну речовину.

Каток має ведучий валець, до нього подається крутний момент від двигуна, і той що ведеться - він, як правило, є напрямним. Привід ведучих вальців — у більшості каткыв механічний, але на сучасних машинах гідравлічний. Це пов'язано зі збільшенням надійності гідравліки, зручністю керування машиною, що забезпечує гідротрансмісія, та компактністю гідроприводу, але в основному тим, що практично всі сучасні каткии є вібраційними, з гідроприводом вібратора. І в системі кермового управління так само використовується гідропривід, таким чином, при використанні гідроприводу та на колесах досягається оптимізація конструкції.

За способом пересування катки діляться на причіпні та самохідні:

  • Причіпні катки для пересування використовують енергію тягача (людини, коня, трактора або іншого транспортного засобу).
  • Самохідні катки оснащені власним двигуном, що приводить колеса або вальці у рух.

За кількістю осей катки діляться на одно-, дво- та тривісні.

За кількістю вальців на одно-дво- та тривальцеві.

По виду впливу на ущільнюваний матеріал катки діляться на статичні і вібраційні.

  • Статичні катки ущільнюють ґрунт, здавлюючи його власною вагою. Цей тип катків колись був найбільш поширений, але в даний час став рідкісним, будучи витісненим компактнішими і легкими вібраційними катками. У той самий час необхідність у статичних катках зберігається, оскільки їх можна застосовувати для ущільнення у місцях, де вібрація не прийнятна. Також статичні катки після себе залишають гладкішу поверхню, у зв'язку з чим їх використовують там, де ця вимога обов'язкова.
  • Вібраційні катки оснащені спеціальним пристроєм — вібратором, який являє собою вантаж, що обертається, зі зміщеним щодо осі обертання центром мас, що створює потужну вібрацію. За рахунок вібрації, при істотно меншій масі, порівняно зі статичним катком, вібраційний каток має велику ущільнюючу дію. Однак вібраційний каток не дозволяє створити ідеально рівний шар, залишаючи після себе «хвилі» на матеріалі, що ущільнюється, і його динамічні навантаження здатні пошкодити основу ущільнюваної поверхні.

По виду вальців катки бувають: з гладкими вальцями, кулачковими, гратчастими, пневмоколісними:

  • Катки з гладкими вальцями є машинами з гладкими широкими металевими колесами. Зазвичай застосовуються для асфальтоукладальних робіт через те, що на виході дають рівний майданчик;
  • Кулачкові катки відрізняються тим, що вкриті кулачками – невеликими виступами. При укочуванні кулачки проникають у ґрунт, розбивають грудки і перемішують його, покращуючи ущільнення. Ефективні для роботи з пухким грунтом;
  • Гратчасті катки оснащені вальцями з поверхнею з ґрат. Використовується для трамбування різних ґрунтів. При проходженні неоднорідним грунтом великі грудки дробляться, що збільшує ущільнюваність;
  • Пневмоколісні катки замість вальців оснащені зібраними у пакети колесами із пневматичними шинами. Через наявність між пневматичними шинами проміжків, від яких під час роботи залишаються неущільнені смужки, шини ставлять так, щоб ці проміжки у передніх і задніх коліс не збігалися;
  • Комбіновані катки є комбінацією перерахованих вище катків, наприклад, передній валець — гладкий, а задній — пневмоколесний.

Крім того, катки діляться по масі від ручних (менше 1 тонни) до важких (понад 16 тонн) і навіть надважких (масою до 100 тонн і більше).